Thursday 10 October 2013

Kurang Keyakinan Diri

Assalamualaikum..

Bermulanya pukul 12.42 pm bersamaan 10 October 2013, aku baru menaip entri baru untuk di update(mengeluh seketika!). Ini pun disebabkan en fizizaidi yang tanya aku tak update blog ke?!(insan prihatin sob2)

'jarang2 awk update entri :) kalau selalu2 kan best..'(jangan marah awak saya copy paste)

Jadi aku cuba buat entri baru lol pada hari ini dan detik ini! Padahal aku kurang idea dan paling penting KURANG KEYAKINAN DIRI (tajuk entri hari ini) itu sebab jarang update. Setiap hari buka BLOG tapi hanya suka baca entri bloger-blogger lain punya je. (nampak tak jawab dia prihatin tersangat dengan blogger lain)

Kurang yakin dengan diri itu sebab suka menyepi dan suka melihat kelebihan orang lain. Pemikiran yang tahap paling rendah dan mesti siapa yang membaca mungkin fikir budak ini ada masalah. huhu (tolong PM saya untuk di kaunselor kan)

Okey2 aku cuba fikir positif  ye! (rileks lu jangan marah)

Aku ini suka layan cerita korea dekat TVONE channel 393 paling excited tengok RUNNING MAN setiap hari Jumaat pukul 11.50 ulangan Ahad malam pukul 11.20 (esok isnin pergi kerja mengadu mengantuk)..Kalau tanya siapa aku suka dalam Running Man jawapannya aku suka semua habis cerita ringkas dan padat kan. So, bila tengok hilang tension sikit pastu gelak sampai berair air mata sampai adik tegur...

'Teruknya hang gelak nanti orang laki dengaq takde sapa nak kat hang'(ada siapa kisah sila angkat tangan)

Bila depan lelaki aku cover lah sikit gelak yelah perempuan ini kan pandai berlakon depan sopan tahap tak ingat dekat belakang kurang sopan banyak sandiwara orang lelaki tak tahu okey.huhu

Dulu nak tengok cerita hantu bukan main takut tapi sejak Oppa So Ji Sub berlakon drama Master's Sun sanggup tengok tak dapat tengok dekat tv pastu youtube jadi sasaran aku. (takut belakang cerita)

Master's Sun (wed-thus 9 pm)

Inilah Oppa So Ji Sub saya kalau ada siapa tak kenal hee
 Hmm, itu je kot aku nak bagi tahu kepada anda di luar sana.

Terima kasih kerana sudi membazir masa membaca entri aku..ada idea aku cuba mengupdate okey.


No comments:

Post a Comment

photobucket manjakuhappy.com