Monday 30 January 2012

♥ SELAMAT HARI LAHIRKU ♥

"happy birthday to u pulak..ahaxx"(awal sehari bufday mamat ini dengan aku)hik2

"Hapy Besday to akak ina yg tercinta..Semoga pjg umo n murah rezeki..(nah amik kek coklat sebiji aku bgi)kih3"(dari adik aku)

"~~.selamat hari lahir Zalina Abd Rahman..semoga ape yg ina impikan dlm hidup t'capai n sentiasa dibawah lindungan Maha Pencipta Alam..aamiin.. ^_^"(dari abang sulung aku)

"Selamat hari lahir buat kinot yg ke 22....semoga pjg umur dan dimurahkan rezeki...semoga Allah merahmati kamu,InsyaAllah.."(dari abang kedua aku)

"bufday gegurl rupenye...sanah helwah ya ukhti..semoga allah limpahkan barokah ke atas mu..insyaallah =)"

"Selamat hari lahir..selamat hari menjenguk dunia..seoga mendapat keberkatan umur...Dimurahkan rezeki, dimantapkan amalan..Sanah helwa!!..:D " (dari Iman Muda Fattah)

"wahh besday kwn lma aku...happy besday ina...hope u always happy ok...smile always dont be sad ok... :)(member sekolah 2007 aku)hihi

"Wish you a many many happy returns of the day. May Allah bless you with health, wealth and prosperity in your life
HAPPY BIRTHDAY TO YOU."(member FB aku xkenal pown)huhu


"hb zalina!!~ :)"(member sekolah tidak pernah lupe wish bufday aku setiap tahun)

"sanah helwah ya ukh..."(kenalan sesama islam ke arah lebih baik)hihi

"amboiii dp dye..huhuhu...sanah helwah ya zalina...smoga pnjang umur murah rezeki, sentiasa sihat di samping keluarga dan org yg tersyg, dan berjaya dunia akhirat hendaknya...."(member poly)

"epi bday ye..may ALLAH bless u here n hereafter..^_^"(ngee)

"ina!!! hapy bday... semoge comel sokmo!! saranghae...^^"(hantu korea)

"epy bufdei kakak.. ♥ ^_^"(kembar aku)

beberapa wish dari member FB aku yang aku smpt copy n paste dalam entri aku kali ini. apa-apa hanya Allah yang membalas semuanya(korg memang terbaik lh) ^_^

"Slmt hri jdi my dear...Sm0ga pnjg umr n dmurahkn rzki amin.."(dari best friend aku)hihi

"Slamat hari lahir...smoga pnjang umur n dimurakn rezeki....like your photo pro5..hihi...(mamat ini send msj at hp aku nk mengarot aku lh 2 siap puji pic pro5 FB aku lg)huhu

"tiada hadiah pun cuma ibu boleh kasi kasih sayang dan mendoakan ina dapat kerja"(dari ibuku tersayang)huhu

apa-apa pun T E R I M A  K A S I H semua yang memberi ucapan dan mendoakan sempena hari kelahiran aku. semoga menjadi satu doa yang dimakhbulkan dunia dan akhirat nanti..insyaALLAH.

alhamdulillah syukur pada Allah SWT kerna aku masih bernyawa dan memberi aku kesihatan yang sihat untuk menjalani segala perintah-Nya sebagai khalifah..buat ibu yang melahirkan aku pada tanggal 29 Jan tiada apa ternilai selain kasih sayang dan pergorbananmu terhadap diriku. tidak lupa pada abah yang banyak berkorban untuk membesarkan anakmu yang suka membantah apabila kemahuanku tidak ditunaikan dan akhirnya aku sendiri yang mengalah sebab aku tahu abah mahu yang terbaik untuk aku..syukur sangat-sangat pada Illahi. aku mahu jadi anak yang solehah yang dapat membahagiakan kedua ibu abah dan adik-beradik aku. membalas jasa mereka selagi aku masih bernyawa. insyaALLAH...

terima kasih semua yang wish aku punya bufday...love u all

3 comments:

  1. sanah helwah ukhti ... sori late wish coz tatau besday akak .. fatihah doakan akak mencapai kesejahteraan, kebahagian dan keberkatan didunia juge akhirat ... okeh, saya tau saye paling last wish nie, so wat mule comell jelaa .. ^_^

    ReplyDelete
  2. TERIMA KASIH adik...xpe2 akak xksih...sm0ga doa adik 2 dimkhbulkn Allah..insyaALLAH..^_^

    ReplyDelete

photobucket manjakuhappy.com