Friday 11 August 2017

Anak Buah Bukan Anak Aku Ye


Assalamualaikum...

Sudah sekian sekian sekian lama kot aku tak update entri dekat aku punya blog. Bersawang kot...huhu Perah otak juga laa aku nak mengarang cerita apa nak post ini. Tahu takde siapa baca pun melainkan aku sendiri baca.

Dalam lama aku tak update entri aku sudah ada 2 orang anak buah. Anak sendiri coming soon tak tahu bulan dan tahun bila. haha

Semenjak aku ada anak buah aku gelarkan aku sebagai Cik Ina. Perginya arwah abah Allah gantikan 2 orang anak buah pengubat rindu kami sekeluarga.

Anak buah pertama lahir 2 bulan selepas arwah abah meninggal itu sayang lebih sikit dekat Putri Aisyah aka Kakak Ecah aka itew bahasakan diri. But adik itew baru 4 bulan disebabkan handsome sayang pun lebih buat Muhammad Al-Fateh. Now itew berumur setahun 6 bulan.

Biar Cik Ina itew belanja gambar itew yang comel tu.

Mana cute lagi?
Ginilah gayanya bila masuk kete..itew tido jelh

Tenung hidung itew seakan sama dengan hidung Cik Ina itew

Dalam dilema antara itew nak tido atau kena jaga adik fateh itew...

Sebenarnya aku rindu dengan anak buah aku ini. Kalau terlalu rindu itu maknanya dah lama tak berjumpa. Adalah nak masuk sebulan... hahaha

Terima kasih sudi baca entri Cik Ina itew.

No comments:

Post a Comment

photobucket manjakuhappy.com